KAMPANJAKOKONAISUUDET


MATKAMESSUKAMPANJAT ovat käynnissä

VisitMikkeli on tänäkin vuonna esillä Matkamessuilla Helsingin Messukeskuksessa 17.-20.1. Matkamessuista on tehty kampanjointia Facebookiin, Instagramiin sekä Googleen.
Kampanjat tuovat yrityksille näkyvyyttä, kaikki ovat voineet tehdä tuotteen/tarjouksen kampanjasivulle www.visitmikkeli.fi/matkamessut2019. Lisäksi tarjouksen tai tuotteen tehneet yritykset näkyvät Facebookin ja Instagramin kampanjoissa.

TALVIkampanja

Käynnissä on myös Talvi Saimaalla 2018 -hakusanakampanja.  

Kampanjasivulla näkyvät tuotteeet ja tarjoukset, joille on laitettu kategoriaksi "Talvi Saimaalla 2018".

Talven kampanjoinnissa houkuttelemme asiakkaita käyttämään teidän palveluitanne, kuten esimerkiksi lähtemään viikonloppulomalle ja osallistumaan opastetuille retkille sekä varaamaan majoitusta suoraan teidän yrityksistänne. 

Yllä mainituilla kategorioilla tehdyt tarjoukset ja tuotteet näkyvät heti kampanjasivuilla: 

ps. Talvikampanjasivulle on nostettu saunat, joten jos sinulle on sauna, jota voi käyttää talvella ilman muita velvoitteita (esim. majoittumista), tee siitä tuote kategorialla "avantouinti ja saunat". Jos sinulla on tarjolla avantouintia, voit tehdä siitäkin tuotteen tällä kategorialla. Näin saat myytyä saunapalveluasi kampanjasivulla.

Hyödynnä ilmainen kampanjanäkyvyys

Kampanjat tuovat tuhansia kävijöitä Visitmikkelin verkkosivuille. Vain tekemällä tarjouksen/tuotteen olet mukana kampanjasivulla. Esimerkiksi kesän 2018 HS etusivu- ja somekampanja tavoitti jo julkaisupäivänä 2979 vierailijaa Kesä Saimaalla -kampanjasivulle. Vuonna 2017 Visitmikkelin verkkosivuilla vieraili 134 598 kävijää. 

Onlinekampanjoinnit, joista ohjataan talvi- ja joulukampanjoiden sivuille kuuluvat jäsenyyden etuihin, eikä niissä ole erillisiä osallistumismaksuja!

Unohditko, kuinka tarjous ja tuote tehtiin?

Jos et muista, kuinka tarjous tai tuote tehtiin – löydät ohjeet täältä extranetistä vasemmanpuoleisesta sivuvalikoista kohdasta "ohjeet" – suora linkki ohjeisiin


JouluKAMPANJAN TULOKSET 2018

Joulupukki_Kenkaverossa

Joulukampanjointia tehtiin Facebookissa ja Instagramissa sekä Googlen hakusanamainontana. Google-hakusanamainoksia näytettiin 24 574 kertaa ja klikkauksia kampanjasivulle kertyi 770 kpl.

Facebook- ja Instagram-mainoksia näytettiin yhteensä 60 115 kertaa ja mainoksia klikattiin 564 kertaa.

SYKSYKAMPANJAN TULOKSET 2018

Syksy Saimaalla 2018 kampanjatulokset 

Tätä kampanjointia varten tehtiin kohderyhmäkohtaisesti sekä bannerimainontaa googlen mainosverkossa, että Facebook- ja instagram-mainontaa. Bannerikampanjan kohdistuksissa olivat Helsinki ja Tampere ja bannereiden näyttöjä kertyi yli 700 000 kpl. Facebookin ja Instagramin puolella mainokset kohdistettiin Etelä-Suomeen, jolla tavoitettiin noin 55 000 käyttäjää. Yhteensä nämä toivat sivustolle kävijöitä noin 3 000.


AIEMPIA KAMPANJATULOKSIA VUODELTA 2018

Esimerkki yhteiskampanjan hyödyistä 
Kesä Saimaalla 2018

Erikseen suunniteltuihin yhteisiin markkinointikampanjoihin osallistuminen on yleensä lisämaksullista, mutta vapaaehtoista. Tämän vuoden kesäkuussa tehty Kesä Saimaalla 2018– yhteiskampanja  tavoitti yli miljoona käyttäjää! Tällaista kävijämäärää on melko vaikea saada yksittäisillä mainoskampanjoilla itse omille verkkosivuilleen. 

Helsingin Sanomien etusivulla 6.6. julkaistulla printtimainoksella ja sitä tukevalla digikokonaisuudella saatiin 912 646 kontaktia, joka tuotti Visitmikkelin Kesä Saimaalla kampanjasivulle lähes 10 000 kiinnostunutta, potentiaalista asiakasta.

Lue lisää aiemmista kampanjakokonaisuuksista MSM ry:n jäsenkahveja varten tehdystä "Hyöty irti markkinointikanavista" - koonnista: