Kampanjapalaute

1 = erittäin vähän myyntiä, 5 = erittäin hyvin myyntiä
1 = erittäin huono imagonäkyvyys, 5 = erittäin hyvä imagonäkyvyys
Voitte ottaa kantaa joko yksittäiseen mainokseen tai kampanjan yleisilmeeseen tai viestiin ylipäätään.
Erityisesti huonot kokemukset ovat tärkeitä kertoa, jotta osaamme parantaa yhteiskampanjointia jatkossa.
1 = huono hinta-tulossuhde, 5 = erinomainen hinta-tulossuhde
Mitä tulisi parantaa? Olisiko Teillä ehdottaa uusia mediavalintoja? Mikä olisi erityisesti kannaltanne tärkeää?
Syötä kuvassa näkyvät merkit kenttään ennen lähetystä

Palautteet käydään läpi luottamuksellisesti kunkin toimijan ajatuksia kunnioittaen. Mikäli kuitenkin haluat, on lomakkeella mahdollista jättää tyhjäksi sekä organisaatio- että nimikenttä ja antaa palaute täysin anonyyminä.

Matkailupalvelut toteuttaa vuositasolla useita kampanjoita. Meille on ensiarvoisen tärkeää, että valitsemamme mediat, ilme ja viesti palvelevat asiakasyritystemme ja -alueidemme tarpeita. Kerro meille mikä toimii ja mikä ei, koetamme hioa kampanjoista palautteesi avulla entistä parempia.

Vuodesta 2015 alkaen alamme keräämään kampanjapalautteen jokaisen kampanjan yhteydessä. Näin tiedämme välittömästi, mikä tuntui toimivalta ja mitä meidän tulee jatkossa parantaa.